پیام رئیس دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

دکتر موسوی رئیس دانشگاه، با صدور پیامی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند از کارکنان خدوم و تلاشگر این دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت هر ساله تداعی‌گر ایثار و فداکاری‌ شهیدان «رجایی» و «باهنر» است؛ دولتمردانی که جان خود را فدای اعتلای ایران کردند؛ دو شهیدی که نام پرفروغ‌شان زینت‌بخش هفته دولت است و همواره یادشان در قلب و ذهن مردم این سرزمین زنده است.

همزمان با فرارسیدن روز کارمند(4 شهریور) و تقارن آن با اربعین حسینی این فرصت را مغتنم می‌شمارم تا ضمن تسلیت اربعین حسینی، هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشته و از همه کارمندان دانشگاه صنعتی تشکر و قدردانی نمایم.

دانشگاه صنعتی شریف پیشرفت، بخش مهمی از اعتبار و جایگاه خود را مرهون توانمندی کارمندان شریف، خلاق، وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیری است که همواره به سهم خود تلاش کرده‌اند تا نام این دانشگاه همچون نگینی در آموزش عالی کشور و در سطح بین‌المللی بدرخشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت اربعین حسینی، هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشته و از تلاش‌های بی‌دریغ کارمندان خدوم و متعهد دانشگاه صنعتی شریف تشکر می‌نمایم و توفیق روزافزون، عاقبت به خیری و سلامتی این عزیزان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

سید عباس موسوی        
رئیس دانشگاه صنعتی شریف